Zrealizowane projekty e-learningowe

Sprzedaż szkoleń e-learningowych

Program szkolenia obejmował następujące zagadnienia:

  1. Określenie grupy docelowej;
  2. Opracowanie strategii sprzedażowej;
  3. Stworzenie opisów kursów e-learningowych;
  4. Metody wyceny kursów e-learningowych;
  5. Dobór metody dystrybucji (płyty CD/platforma e-learningowa);
  6. Metody rozliczeń za dostęp do platformy e-learningowej;
  7. Formy i narzędzia promocji (serwisy społecznościowe, własna strona internetowa, serwisy sprzedażowe);
  8. Elementy pozycjonowania stron internetowych – na co zwracać uwagę?
  9. CASE STUDY – opracowanie oferty handlowej.
  • Rola: Trener
  • Klient: Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Słupsku
  • Kategoria: Szkolenia z zakresu e-learningu
  • Rok: 2015
  • Czas trwania: 8 godzin
  • Referencje: Zobacz referencje